2015-03-19

Hamilton på plats...


Nya soffgruppen är på plats med lite nya kuddar, kuddar kan man aldrig få för mycket av. 
Så Hamilton har hittat hem och för ER som är sugna köpte jag jag den på HÄR.

En 3sits soffa  och 2 fåtöljer skulle bra gärna vilja ha en fotpall också men tyvärr fanns det ingen. Förhoppningsvis kommer det in i sortimentet.

Lite uppifrån. Gillar deras ben med hjul. Nu ska jag försöka få tag på plädar/filtar som passar. 
Tyvärr blev det inge bra med mina vita då det blir för vitt helt enkelt.

Ha en go helg!
Kramar//MiaMaria 

3 kommentarer:

SAnna sa...

wow så snyggt!! Jag har helt underbara plädar hemma som kommer härifrån: http://www.shop.toarp.se/pladar. De är både fina att titta på och helt fantastiskt sköna att svepa om sig.

Unknown sa...

Sååå fint!
Vitt och fräscht, helt i min smak :)

tre nyanser av vitt sa...

Superfint! Jag vill också byta ut mina soffor, hoppas få till det snart! Jag hittade reabyxorna på hm i Örebro, så nu har jag också ett par fina mönstrade byxor...;)
Må så gott/(lamp)Marie